پرش لینک ها

از نرم‌افزار کادوسا چگونه استفاده کنیم؟

برای رسیدن به هدف “بهترین عملکرد” در سازمانتان، افزایش بهره‌وری و توجه به معیار‌های کلیدی به شما در این راه کمک می‌کند. رقابت‌هایی که سبب نمایش عملکرد کارکنانتان می‌شود، رکن دیگری در رسیدن به این هدف است. با ایجاد رقابت های فروش برای کارکنان پیشرفت آن‌ها و سازمان را ببینید و پیش‌بینی کننده عملکرد آنان در ادامه مسیر باشید. شما می‌توانید با تعیین اهداف بهره‌ور، مشوق کارکنان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشید.‌ نرم‌افزار کادوسا در این مسیر در کنار شماست تا تمامی اهداف سازمان‌تان را محقق سازید. نرم‌افزار کادوسا به آسانی با پلتفرم‌ها و برنامه‌های شما ادغام می‌شود و فرایند بازی‌وارسازی بر روی سازمان شما اجرا و تمامی هماهنگی‌ها به صورت خودکار متصل می‌شود. شما در کنار ترویج فرهنگ برنده به وسیله نرم‌افزار کادوسا، می‌توانید فرهنگ مسئولیت‌پذیری را هم ترویج دهید. برای ایجاد این فرهنگ، در کادوسا از طریق ارسال و دریافت تقدیرنامه برای کارکنان از آنان به دلیل حضور و مشارکتشان تشکر می‌کنیم که این مسئله سبب ایجاد همدلی و همکاری بیشتر در سازمان میشود. با نرم‌افزار کادوسا می‌توانید نقاط قوت و  ضعف کارکنان را شناسایی کنید و موثرترین روش را برای تحریک و بهبود عملکرد تیم استفاده کنید. از طریق داده‌ها عملکرد اعضای تیم را می‌توانید بررسی کنید؛ با آگاهی و توجه به میزان عملکرد آنان،عملکرد سازمان را بهبود دهید. شما با استفاده از نرم‌افزار کادوسا می توانید 92 درصد بیشتر به اهدافتان برسید. رسیدن به اهدافتان، هدف اصلی کادوسا است. در ادامه مقاله با بخش های متفاوت نرم‌افزار کادوسا آشنا خواهیم شد.

برای خواندن مقالات در زمینه آشنایی با ارکان نرم‌افزار کادوسا و همچنین بهبود عملکرد به وسیله نرم‌افزار کادوسا کلیک کنید.

در اولین قدم با این مسئله آشنا می‌شویم که چگونه کادوسا را در سازمان مستقر سازیم ؟

برای مستقرسازی کادوسا باید 7 مرحله را اجرا کرد:

 

    • ابتدا باید در هر دوره مساپل راهبردی و مهم تیم را شناسایی و استخراج کنیم.

    • برای مسایل، راه حل طراحی کنیم، راه حل های چالشی که اجرای آنها منجر به حل مسائل تیم می شود.

    • افراد تیم را تشویق کنیم تا چالش های جذاب برای خود را انتخاب کنند. انتخاب یک چالش یعنی آن عضو تیم پذیرفته و آماده شده است تا خود را برای حل آن چالش بیازماید.

    • میزان موفقیت تیم در حل چالش را بر اساس داده ها و تحلیل آنها به همه اعضای تیم نشان داده می شود. میزان نزدیکی یا دوری از موفقیت برای همه مصور می شود.

    • بر اساس موفقیت های بدست آمده در دوره بازی به اعضای تیم الماس تخصیص می یابد.

    • اعضای تیم هدایت می شوند تا بر اساس الماس های دریافتی جایزه های جذاب و متناسب را برای خود انتخاب کنند.

    • هر یک از اعضای تیم تشویق می شوند. توسط مدیران و سایر اعضای تیم از آنها قدردانی می شود.

قابلیت‌های نرم‌افزار کادوسا

بخش اول: منطق بازی در کادوسا (قانون، چالش، الماس، امتیاز و سطح)

در نرم‌افزار کادوسا برای بهبود عملکرد سازمان باید بازی هایی را طراحی کرد و بازی یکی از ارکان اصلی کادوسا است.. این بازی ها در قالب قوانین و چالش هایی تعریف می شوند.

تعریف قانون

قوانین شامل مواردی هستند که در شرح وظایف کارکنان قرار می‌گیرند و کارکنان باید آن ها را محقق سازند. این قوانین بخشی از وارد تاثیرگزار بر روی عملکرد هستند که با توجه به وظایف کارکنان انجام آن‌ها الزامی است.

تعریف چالش و جایزه

چالش‌ها نوع دیگری از بازی ها هستند که فراتر از زمینه کاری کارکنان و برای بهبود عملکرد آنان توسط شما طراحی می شوند. چالش‌ها قوانین خاصی هستند که کارکنان با محقق ساختن آن‌‌ها به الماس و امتیاز زیادتری از بازی‌های اصلی دست پیدا خواهند کرد. تیم شما برای شرکت در چالش حق انتخاب خواهند داشت. اگر به آن چالش و بازی علاقه مند بودند می توانند با اراده خود در بازی شرکت کنند. جایزه هر بازی می تواند الماس یا امتیاز باشد.

الماس

الماس، پاداش شما بر اساس قوانین و چالش‌ها می‌باشد که می‌توانید با استفاده از آن از فروشگاه خرید کنید. الماس جایزه‌ای که دقیقا در زمان برنده شدن در بازی به فرد تعلق پیدا کرده و به کیف پول نرم‌افزار کادوسا منتقل می شود. الماس ها یک واحد پول در نرم‌افزار هستند که قابلیت آن را دارند تا از طریق آن‌ها جوایزی در نرم‌افزار خریداری شوند.

امتیازها

امتیازها، موارد مثبتی هستند که کارکنان به تدریج کسب می کنند. این امتیازها تضمین کننده عملکرد بلند مدت و تلاش مستمر آن‌ها است. به این ترتیب که امتیازها جمع می‌شود و بر اساس سطح امتیاز کسب شده کارکنان به سطوح مختلف تقسیم بندی می‌شود.

سطوح

با بدست آوردن امتیاز بیشتر سطح کارکنان از سطح عادی به برنزی ، نقره‌ای و یا طلایی تغییر پیدا می‌کند. هر فرد می‌تواند از مزیت‌های سطح خود در نرم‌افزار کادوسا استفاده کند. مزیت‌ها شامل مواردی مثل تعداد بازی همزمان بیشتر و جوایز بالاتر.

بخش دوم: ابزارهای داده‌ای

نرم‌افزار کادوسا داده محور است و به ازای هر قانون یا چالش می‌تواند به منابع اطلاعات مختلف سازمان متصل شده و داده های عملکرد را جمع آوری و تفسیر نماید. نحوه محاسبه عملکرد از روی داده‌ها به این صورت است که اطلاعات استخراج و جمع‌آوری و محاسبه شروط در سمت منبع داده توسعه می یابد و برنامه ارسال داده زمانبندی می شود. داده های جمع آوری شده به موتور قوانین و چالش‌های نرم‌افزار کادوسا ارسال می شود.

بخش سوم: کیف پول و فروشگاه

جوایز جمع‌آوری شده توسط کارکنان در یک کیف پول قرار می گیرند. کارکنان می‌توانند از طریق الماس‌های کیف پول خود جایزه بخرند و از دیگران قدردانی کنند. از طرف دیگر در نرم‌افزارکادوسا یک فروشگاه وجود دارد. فروشگاهی که جوایزی که نقش تشویق‌کننده برای کارکنان دارند در آن قرار می گیرد.

بخش چهارم: کادوس (ارسال تقدیرنامه و تشکر از دیگران)

در کادوسا قابلیتی برای تقدیر از دیگران تعبیه شده است. در این قسمت نرم‌افزار کادوسا، امکان ارسال تقدیرنامه برای دیگر کارکنان وجود دارد. با دریافت و ارسال تقدیر‌نامه می‌توانید از تلاش‌ها یکدیگر تقدیر و تشکر کنید. هر کسی می‌تواند از دیگری تقدیر کند و از الماس های خود برای او الماس ارسال نماید.

در تمامی بخش‌های نرم‌افزار کادوسا شما شاهد بهبود عملکرد، همکاری بیشتر، ایجاد انگیزه و مسئولیت‌پذیری در کارکنان خواهید بود. همچنین خودتان هم به عنوان مدیر یک تیم و سازمان امکان بررسی عملکرد تمامی کارکنان را دارید و محیطی برای تقدیر دو طرفه وجود دارد. پس با تعیین اهداف مناسب و بهره‌ور در کنار استفاده از محیط نرم‌افزار کادوسا تمامی چشم انداز‌های سازمان‌تان را محقق سازید چون رسیدن به اهداف شما هدف کادوسا است.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.