پرش لینک ها

تیم خود را مشتاق نگه دارید!

کادوسا اپلیکیشن
بازی‌وار سازی فرآیند فروش

بهبود عملکرد تیم و افزایش فروش با گیمیفیکیشن (بازی وارسازی)
و تحلیل داده های فروش

افزایش انگیزه افراد

بالابردن سطح مشارکت در سازمان

افزایش مسئولیت پذیری برای دستیابی به اهداف سازمان

با نگه داشتن تیم شما در حالت پرانگیزه و مشارکتی، می توانید به رشد و موفقیت شرکت خود کمک شایانی کنید.

همین حالا درخواست دموی خود را ارسال کنید

    با استفاده از کادوسا، می توانید دستیابی به اهداف را به مسابقه تبدیل کنید و تیم خود را به سمت بهترین عملکرد ممکن هدایت کنید.

    با رقابت دوستانه — به اهداف بلندتری دست یابید

    شروع بازی (بازی بسازید)

    مسائل شرکت و تیم را شناسایی کن و راه حل های چالشی تعریف کن با استفاده از مسابقات بازی‌سازی شده، قابل تنظیم و منطبق بر اهداف شما، می‌توانید عملکرد تیم‌های خود را بهبود بخشید. این مسابقات می‌توانند به شیوه‌ای ساده، شفاف و قابل درک برای همه اعضای تیم، برگزار شوند.

    هم تیمی شوید و به اهداف مشترک برسید.

    تیم چالش های خود را برای یک دوره انتخاب میکند و بر اساس داده ها موفقیت ارزیابی می شود معیارهای مهم را پیگیری کرده و با هماهنگی بر روی هر دستگاهی به طور بی دردسر کار کنید. با تیمتان، به هدف مشترک خود برسید.

    پایان بازی (پیروزی‌ها را تقویت کنید.)

    از طریق نشان‌ها، امتیازات و ویژگی‌های دیگر، دستاوردهای اعضای تیم را برجسته کنید بر اساس موفقیت کسب شده تیم پوینت امتیاز و الماس میگیرید . با این رویکرد ساده، شفاف و قابل درک، اعضای تیم به راحتی می‌توانند با دستاوردهای خود هم‌واکنش داشته و تشویق شوند. اعضای تیم پوینت هارا به جایزه تبدیل میکند

    چگونه گیمیفیکیشن در فرآیند فروش تاثیر می گذارد؟

    با گیمیفای کردن فرآیند فروش و شاخص‌های کلیدی عملکرد، شما می‌توانید اعضای تیم خود را به سمت اهداف سازمانی خود هدایت کنید. افراد تیم برای به دست‌آوردن امتیاز، الماس و سطح بالاتر در بازی تلاش می‌کنند تا قوانین و چالش‌های تعریف شده را تکمیل کنند. این تلاش همسو با اهداف سازمان خواهد بود.همچنین با ایجاد رقابت و افزایش مشارکت عملکرد کلی افراد و تیم‌ها در سازمان بهبود خواهد یافت. نرم‌افزار گیمیفیکیشن فروش کادوسا ،با یک رابط کاربری آسان و جذاب، تمرکز خود را بر بهبود عملکرد و افزایش فروش در سازمان قرار داده است. با استفاده از بازی‌سازی، هر فروشنده را به گونه‌ای تحریک کنید که برای دستیابی به اهدافشان، متحمّل تلاش بیشتری شوند. این روش، به شکلی ساده و شفاف، موجب فعال‌سازی و انگیزش فروشندگان خواهد شد.

    بازدهی فرآیند فروش گیمیفای شده

    بازدهی فرآیند فروش متعارف

    با کادوسا می‌توانید به راحتی هر هدف مهمی که تیم شما به آن کار می‌کند را به یک بازی تبدیل کنید. همچنین این ابزار با انواع ابزارهای مختلفی مانند Google Sheets، Tableau، SQL و غیره قابل اتصال است.

    تعریف قانون

    قوانین عمومی واحد را بر اساس عملکرد مورد انتظار آن‌ها تعریف کنید و برای هر قانون امتیاز و الماس دریافتی کاربران را تعیین کنید.

    سطح

    با بدست آوردن امتیاز بیشتر سطح خود را به برنزی، نقره‌ای و یا طلایی تغییر دهید. هر فرد می‌تواند از مزیت‌های سطح خود در اپلیکیشن کادوسا استفاده کند.

    تعریف چالش و جایزه

    چالش‌ها قوانین خاصی هستند که با انجام آن‌‌ها به الماس و امتیاز زیادی دست پیدا خواهید کرد.شما برای شرکت در چالش حق انتخاب خواهید داشت.

    الماس

    الماس پاداش شما بر اساس قوانین و چالش‌ها میباشد که میتوانید با استفاده از آن از فروشگاه خرید کنید.

    کادوس (ارسال تقدرینامه و تشکر از دیگران)

    با دریافت و ارسال تقدیر‌نامه میتوانید از تلاش‌ها یکدیگر تقدیر و تشکر کنید.

    فروشگاه
    لوازم جانبی

    جوایز متنوع و خاص تعریف کنید و به ازای دریافت الماس از افراد به آن‌ها پاداش دهید.

    بازی‌سازی فروش باعث افزایش عملکرد تیم شما می‌شود.

    با اضافه کردن عنصری به معیارهای عملکرد کلیدی خود و ایجاد اهداف کوچک با سطوح و نشان های کاری برای تیمتان، تلاش های هر فرد را جشن بگیرید و آنها را برای رسیدن به هر هدف هیجان زده و مشوق نگه دارید. با استفاده از بازی‌سازی هدف، مدیران فروش می‌توانند کار را برای تمامی افراد جذاب‌تر و پاداش‌بخش‌تر کنند. به کمک این روش ساده و شفاف، عملکرد تیم فروش شما قابلیت ارتقا پیدا می‌کند.

    برای تیم خود انگیزه ایجاد کنید و سطح خود را بالا ببرید

    با ایجاد رقابت‌هایی که باعث نمایان شدن عملکرد می‌شوند، تیم خود را تحریک کنید و آن‌ها را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تشویق کنید. افزایش بهره‌وری و ردیابی معیارهای کلیدی به شما کمک می کند تا به بهترین عملکرد برسید.

    فرهنگ برنده را ایجاد کنید

    از جداول اکسل خود خلاص شوید و به جای آن، رقابت‌های فروش دوستانه‌ای را برای کارمندانتان ایجاد کنید که آن‌ها می‌توانند آن‌ها را درک کنند و از آن‌ها استفاده کنند. پیشرفت هر عضو را مشاهده کنید و پیش‌بینی کنید که آن‌ها در طول ماه چگونه عملکرد خواهند داشت.

    هدف‌های مناسبی برای موفقیت تیم خود تعیین کرده و یاد بگیرید. کادوسا به طور ساده و بدون ایجاد دردسری با پلتفرم‌های موجود شما ادغام می‌شود. برای ادامه دادن بازی بدون ایجاد اختلال در جریان کار شما،کادوسا با پلتفرم شما ادغام می شود تا جدول رده بندی و سرگرمی را به صورت خودکار ایجاد کند. کادوسا تمامی هماهنگی های لازم برای اتصال را خودش انجام میدهد. با رقابت‌هایی که همه می‌توانند بر روی آنها دید داشته باشند، تیم خود را برای اجرای بهتر تحریک کنید.

    • با تقویت نقاط قوت و کمک به بهبود آنها، به تیم خود در رشد کمک کنید ، با هدایت مناسب، هر عضو تیم را به ارتفاعاتی جدید هدایت کنید و به سطح عملکرد بهینه رسانید که باعث بالا رفتن نتایج کسب و کار شما شود.با توجه به دیدگاه‌هایی که از جدول عملکرد آن‌ها به دست آورده‌اید، سبک راهبری خود را برای هر عضو تیم شخصی‌سازی کنید. با جشن گرفتن از هر دستاورد، اعتماد به نفس و انگیزه کاری را بهبود بخشید.
       

    تیم‌های با انگیزه را با فرهنگ تشویق و رقابت بازی‌سازی شده، تقویت کنید.

    از جداول اکسل خود خلاص شوید و به جای آن، رقابت‌های فروش دوستانه‌ای را برای کارمندانتان ایجاد کنید که آن‌ها می‌توانند آن‌ها را درک کنند و از آن‌ها استفاده کنند. پیشرفت هر عضو را مشاهده کنید و پیش‌بینی کنید که آن‌ها در طول ماه چگونه عملکرد خواهند داشت.

    افزایش شفافیت و مسولیت پذیری

    به دیگران پیام دهید که شما به چه موفقیت هایی دست یافته اید و از این روش برای ترویج فرهنگ مسولیت استفاده کنیداز طریق ارسال و دریافت تقدیرنامه ، از دیگران قدردانی کنید و از هر عضو تیم به دلیل مشارکتش در پیشرفت سازمان تشکر کنید.

    با ایجاد پاداشی جذاب برای هر هدف، می‌توانید تیمتان را برای ارائه عملکرد بهتر و موفقیت بیشتر، ترغیب کنید

    برای چه سازمانم را با کادوسا گیمیفای کنم؟

    از ابزارهای نوآور بازی‌سازی فروش کادوسا استفاده کنید تا رقابتی دوستانه درون تیم خود ایجاد کرده و افراد را به بهبود عملکردشان تحریک کنید. بازی‌سازی یک روش موثر برای افزایش انگیزه، بهبود همکاری و فراهم کردن بازخورد فوری است. با کادوسا ، به راحتی می‌توانید برای تیم فروش خود اهداف تعیین کرده، مسابقات جذاب فروش برگزار کرده و عملکرد را با روشی جذاب پیگیری کنید. همه دوست دارند سطح بعدی را برسند و یا نشانی که به آن کار کرده‌اند را کسب کنند و پلتفرم بازی‌سازی فروش از این پدیده روانشناسی به خوبی استفاده می‌کند. این روش در بازی بازی‌هایی مانند Candy Crush موثر است و همچنین در بهبود فروش تیم شما هم کارایی دارد.

    حفظ ارتباط و انگیزه‌ی تیم شما

    الهام بخشیدن به همکاری و تلاش فردی برای افزایش بهره وری و اعتماد به نفس.

    تحریک رقابت

    ترغیب تیم شما به عملکرد خوب و ارتباط دادن اهداف، هدف‌ها و فرآیندها.

    تعیین گروه هدف و راه حل های جامع

    با تمرکز بر نقاط قوت و ضعف تیم خود، می‌توانید بهترین روش‌های تحریک و الهام بخشی به آن‌ها را یاد بگیرید. با ایجاد وظایف، به نمایندگان خود دیدی بیشتری از مسیر مناسب برای پیشرفتشان ارائه دهید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بهترین راهکارها را برای تحریک و بهبود عملکرد نمایندگان خود کشف کنید.

    جدید

    ارزیابی عملکرد و نتایج افراد

    با استفاده از کارت‌های امتیازی، می‌توانید آمار جامع عملکرد هر عضو را مشاهده کنید. برای دیدن آمارهای مهم مانند ، "امتیاز فعالیت"، "امتیاز نتیجه"، "نشان‌های کسب شده" و "امتیازهای کسب شده" نمایندگان خود را بررسی کنید. با این ابزار، می‌توانید به راحتی عملکرد هر عضو را بررسی کرده و از پیشرفت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

    64 share

    ایجاد رقابت و انگیزه

    با آگاهی از میزان عملکرد تیمتان نسبت به دیگران، شور و روح رقابتی تیمتان را به اوج برسانید. با این رویکرد ساده، شفاف و قابل درک، تیمتان می‌تواند بداند چگونه از نظر عملکرد در مقایسه با دیگران قرار دارد. به طور میانگین، با استفاده از جدول امتیازات، هدف‌ها 92% بیشتر به دست می‌آید.

    ساختن محیطی پاداش بخش برای کارکنان

    پلتفرم کادوسا، یک ابزار بازی‌سازی است که برای ارتقای رقابت سالم در تیم‌های هر صنعتی، بسیار مناسب است. این ابزار به همه اعضای تیم، شامل نمایندگان فروش، کمک می‌کند تا احساس تشویق و تقدیر شوند و با انگیزه بیشتری به کارشان ادامه دهند. تجربه کنید که چگونه کادوسا می‌تواند تیم شما را به بهترین شکل پویایی بخشد. تیم خود را با استفاده از نرم افزار گیمیفیکیشن فروش، به انجام بهتر کارهایشان ترغیب کنید. این نرم افزار می تواند با روشی جذاب و پایدار، تیم شما را برای رسیدن به اهداف جدید الهام بخشد. به وسیله این نرم افزار می توانید از تنظیم هدف های قابل اندازه گیری و پاداش دادن به تیم خود برای دستیابی به آن هدف ها استفاده کنید.

    پلن ساده

    1000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود

    پلن استاندارد

    2000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود​

    پلن طلایی

    3000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود​

    پلن ساده

    1000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود

    پلن استاندارد

    2000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود​

    پلن طلایی

    3000/ماهانه

    از داده های مشتری برای ساخت محصول عالی و محکم استفاده کنید

    گارانتی آپ تایم دائمی

    فضای ذخیره نا محدود​

    تاثیری که گیمیفای در فرهنگ سازمانی شما می گذارد

    استفاده از بازی‌‌وارسازی (gamification) در فضای کار می‌تواند بر روی فرهنگ شرکت تأثیر مثبت داشته باشد. در حوزه فروش، رقابت طبیعی است و مدیران باید بتوانند از آن به شکل مثبتی استفاده کنند. بازی‌‌وارسازی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند باعث ایجاد یک فضای همکاری و هماهنگی شود که به کارکنان انگیزه می‌دهد. بازی‌‌وارسازی فروش، هدف‌های بزرگ را به بخش‌های کوچک‌ تقسیم کرده و بنابراین آن‌ها را آسان‌تر و قابل‌دسترس‌تر می‌کند. طبیعت تعاملی داشبوردهای بازی‌‌وارسازی باعث می‌شود که کارکنان در رسیدن به اهداف مشارکت بیشتری کرده و با دریافت خودکار پاداش نتیجه کار خود را سریعتر احساس کنند. با تعیین هدف‌های روشن و قابل دسترس و ایجاد یک محیط فروش جذاب، مسئولیت پذیری تیم افزایش می‌یابد، عملکرد کارکنان بهبود می‌یابد و نرخ نگه‌داشت کارکنان بالاتر می‌رود.

    کارمندان بیشتری را حفظ کنید

    مسئولیت پذیری تیم را بهبود می بخشد

    افزایش عملکرد کارکنان

    تنها به حرف ما اکتفا نکنین

    ببینید مشتریان ما در باره کادوسا چه می گویند؟ مشاهده بیشتر

    1m+

    نصب فعال

    9.87

    بهترین برنامه دارای امتیاز

    به منظور ایجاد تغییری موثر و مثبت در جریان کار شما، بدون تأثیر منفی بر روند کاری، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

    کادوسا به طور ساده و بدون ایجاد دردسری با پلتفرم‌های موجود شما ادغام می‌شود. برای ادامه دادن بازی بدون ایجاد اختلال در جریان کار شما،کادوسا با پلتفرم شما ادغام می شود تا جدول رده بندی و سرگرمی را به صورت خودکار ایجاد کند. کادوسا تمامی هماهنگی های لازم برای اتصال را در کمتر از دقیقه ای خودش انجام میدهد

    سنجاق بخش

    هر محتوایی را پین کنید، از زمان‌های مختلف استفاده کنید و بخش‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

    رنگ های تطبیقی

    بارگیری بر اساس تقاضا برای ارائه حداکثر عملکرد مهندسی شده است.

    مگا منوها

    بدون محدودیت طرح، هر عنصری را وارد کنید و مگا منوی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

    رنگ های تطبیقی

    با ادغام های Mailchimp خبرنامه ایجاد کنید و مشترکین خود را افزایش دهید.

    آخرین پست ها

    سوالی دارید؟
    شما تحت پوشش هستید

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

    متن باز

    ریپازیتوری گیت هاب

    ما را در توییتر دنبال کنید

    آخرین اخبار و به روز رسانی

    به فروشگاه اپ استور مراجعه کنید

    دانلود برای دستگاه های iOS

    کانال تلگرام

    به انجمن بپیوندید

    نتایج سازمانتان را با گیمیفیکیشن ارتقا دهید

    استفاده از رقابت دوستانه می‌تواند باعث افزایش انگیزه و دیده‌شدن موفقیت‌های تیم شما شود، در عین حال باعث افزایش تاثیر‌گذاری داده‌ها و مشارکت افراد می‌شود! با اضافه کردن گیمیفیکیشن به تیمتان، می‌توانید توانایی آن‌ها را به حداکثر برسانید و کار را برای آن‌ها جذاب‌تر کنید.

    این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.